Presentkort hemma

Vet inte om jag sagt det, men ett presentkort på 700:- ligger nu hemma på min tvbänk. Presentkortet har jag fått genom Gratisbio att samla poäng genom deras förmedlade sajter. Har bara 600 poäng kvar innan jag får nästa 700:- presentkort. Hur bra som helst. Man väljer själv på en massa ställen var man vill kunna använda sitt presentkort. Jag valde Siba då jag så gärna vill ha ett Wii och en Asus eee.... Give me now.

Bli medlem du med och börja samla poäng direkt=)

så ska du in och handla på tex Halens så gör det via gratisbio och få 18% av köpesumman i poäng. Hur bra som helst. Jag shoppade lite fashion till vintern där nu. och 300 poäng direkt in i potten... det ni... Så varför inte prova. Det kostar ju inte er något om ni inte vill vara med. Men bli medlemmar och kolla vad dom har att erbjuda. Lovar att du inte blir besviken.....

Kommentarer
Postat av: claudia

hehe ingen aning du, den kallas för Martyr Lamp. Av Play Caolition.

2008-11-03 @ 13:46:34
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0