Idag sker det.

Inte nog med att vi firar 9 månader idag så ska vi få bort soffan och bort till ikea och köpa möbler och byrå och så till lillkillens helt egna krypin. Han kommer bli jätteglad, typ som han blev för sina hulkenkläder.... haha

Så dagen har mycket att erbjuda iaf. Ska försöka fota lite med min kassa mobil, så ni får se lite före efter, men kommer bli überdåliga kort bara så ni vet...

Neee... nu ska jag snart sätta på kaffe till Darling som varit duktig att jobba några timmar idag med.

Kommentarer
Postat av: Marina

Inte nog med dig och dem 2 kvällarna i rad,det hände igår igen på tranemansgatan,vid 16-tiden.Jag känner till honom som blev rånad.Vid den tiden cyklar jag alltid på den gatan hem från jobbet,men igår slutade jag lite tidigare..Alltså detta är helt sjukt!

2008-11-08 @ 12:34:49
URL: http://marinasplace.blogg.se/
Postat av: MiA

TAck, ja de är nicie att de går bra, skönt...

Ha en härlig helg U 2...

Kram

2008-11-08 @ 16:49:57
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0