Gratismode...



Nu fungerade det bra med bilden till Gratismode=)

Så gå in nu och registrera dig och få 50 välkomstpoäng direkt. vid 250 poäng når du första nivån för att kunna beställa hem något. Jag blev medlem igår och har bara klickat in mig på olika gratissidor och har redan fått ihop 100 poäng=)

Hur enkelt som helst. Det som är bra med är att dom du själv värvar sen inte behöver bli "aktiva" innan du får några poäng utan du får poäng för varje medlem som blir, ja , medlem. Och det är HELT GRATIS att vara medlem.

Kommentarer
Postat av: Bluevelvet

Ja, visst är min man söt... Nejdå, jag fattade vad du skrev =)

2008-11-10 @ 11:49:25
URL: http://www.bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0