dåligt med tiden...

ja som ni märker är det dåligt med uppdteringar. Både på min och Darlings blogg, men datorn har krånglat och jag har ju med mig den till Sthlm med. Men bloggen har man ju för att man själv ska kunna skriva närn man vill. Inte för att andra vill. Sen att det är kul att veta att det är folk som läser är en annan sak.

Back to work and back whwn I´m feeling for it...

klaga inte på min engelska då den är lite kass... haha... Inte märks det att betygen i högstadium och gymnasium va aningen höga... haha

Darling sa förresten igår att han funderade på att ät mer vegetariskt.... Ingen blir gladare än jag. Hyllning åt det vegetariska köket=)

Kommentarer
Postat av: s.bryde

ja ja ni skriver før e egen skull.men jag e så jækla nyfiken ju..ha ha så dærfør måste ni uppdatera ju ,,,kram på dej min sværdotter vi ses ju i morgon ,kør førsiktigt de e halt ute ju

2008-11-21 @ 16:20:15
Postat av: Jen

Älskar vegitariskt! :) Absolut hille, näst gång följer du med ;) Puss kram

2008-11-21 @ 17:51:54
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: hille

sv s.bryde: haha... jo att du e nyfis det vet vi... ;) o uppdaterar så fort något händer och tiden finns.

2008-11-21 @ 22:04:56
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Jen

Du är så välkommen ;) Syster kommer ner till jul förmodligen, kanske kan dra ihop nåt då? ;)

2008-11-21 @ 22:20:53
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

jag tackar så mycket kramizar på dej ta de lugnt nær du kør snælla

2008-11-22 @ 00:09:01
Postat av: S.Bryde

jag tackar så mycket kramizar på dej ta de lugnt nær du kør snælla

2008-11-22 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0