weekend

I fredags kväll va vi hos Darlings bror o hans sambo o åt taccos. Där va även hans andra bror och hans sambo med så det va en brorsträff med deras respektive=) Senare kom oxå en till kompis till dom, Mille. Men vi åkte hemåt ganska tidigt för D skulle jobba på lör och jag skulle iväg på fototräff nere i Jakriborg. En mycket trevlig tillställning med en hel del folk=) och det blev nog en del bra kort. Fick höra att jag va lik Uma Thurman och det är ju alltid kul=)

Sen släppte min skjuts av mig på dalhem hos Tim o Linda där Darling redan va och så drack vi ett par öl ihop, hade fortfarande samma fina utstyrsel som jag fotat med. Silvriga ögonfransar och lockar i håret=) haha. sen tog vi bussen hem till oss och sov så gott=)

Nu står veggielasagnen i ugnen och vi hör precis ätit lite örtbröd som förrätt. Sen blir det lite mys i soffan innan jag kanske ska åka till jobb. Vet inte än om jag ska köra. Har ju inget direkt schema just nu så jag har messat för att kolla så jag väntar på svar. Vill gärna sova lite om jag ska jobba, annars blir det kanske att vi åker och köper en sticksåg och börjar med golvet i köket som vi köpte på ikea i fre med=)

Nedan ett provsmak på maken som jag hade på mig.=) och även då en bill på Uma när hon spelade o Kill Bill.

image171

image172

Kommentarer
Postat av: Marika

när får vi se bilderna då???

2008-05-18 @ 22:21:41
Postat av: Tess S [www.tesslounge.se]

Det är verkligen inte charmigt att höra henne vråla efter en hane om nätterna. Det låter frukatsvärt och hon väcker huset.

Nä vissa har problem med att logga in inget jag kan göra något tyvärr. Kan bero mycket på vilket webläsare man använder.

2008-05-21 @ 12:23:31
URL: http://tesslounge.se
Postat av: S.Bryde

kan vi få en uppdatering snart ??? min morgontidning ju !!!!;)

2008-05-21 @ 16:23:13
Postat av: S.Bryde

HOPPAS ALLT E BRA MED ER ...saknar er ju;(

2008-05-21 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0