utmanad

Blev utmanad av min kusin så jag får väl fixa det först=)


1. När gick du upp idag?
Gick ju och la mig vid halv 6 i morse så jag gick inte upp förrän framåt 3tiden ungefär när jobbet började kalla.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Oj,Tror det va pirates of caribbean 3 eller Chuck and Larry, vet inte vilket som kom senast. heeh

4. Favorit TV - program?
Det är många..Men hinner inte med o kolla så mycke. Ligger ute på vägarna för mycke.

5. Vad åt du till frukost?

Åt en Varma koppen och lite knäcke innan jag la mig i morse, annars har jag inte ätit ännu.

6. Vad är ditt andranamn?
Emilia

7. Din favoritmat?
Massor!!, pizza, tacco m.m

8. Vilken mat gillar du inte?
Malt kött i alla former, blodpudding och en del till... hehe

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Lyssnar mest på radio

10. Vilken bil kör du?
Opel Corsa


11. Vilken är din Favoritmacka?
Oj, typ ost kanske... hehe...eller franska med gurka på.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falskhet och skitsnack.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Myskläder=)

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Australien och USA

15. Favoritklädmärke?

Bara kläderna e bekväma o snygga så spelar märket mindre roll

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Till älsklingen.

17. Favorit tid på dagen?
Kväll, natt. ändrat dygnet en del. emn vill inte missa solens timmar bara=)


18. Var är du född?
Halmstad BB tror jag, eller om det va varberg.

19. Vilken är din favoritsport att se på?

Inte så intresserad av sport men stora evenemang går an om sverige e med, annars e d nog hästsport isf.

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Känner d lite jobbigt att fylla i det så jag hoppas ingen skickar det tillbaka... hehe


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen hoppas jag, men jag ska skicka tillbaka. hehe

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola


23. Fotboll eller ishockey?
Hockey!!!

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Bägge

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej ,jag skriver nog om det mesta i bloggen...

27. Vad ville du bli när du var liten?

Brandman

28. Bästa barndomsminnet?
Farmors hus i Falkenberg. Och turer i husbilen.


29. Varit i Afrika?
Nej.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nee

31. Varit med om en bilolycka?
Har kört in i ett träd en gång, men inget allvarligt, bara för bilen.

32. Favoritdag i veckan?
När jag är ledig


33. Favoritblommor?
Rosor och andra blommor med färger, typ blåklint=)

34. Favorit - snabbmatsrestaurant?
Max (inte för att det går så fort) annars BK

35. Äger du en cykel?
Japp, den heter Tage

36. Vem fick du senaste mailet från?

Nån reklam

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Gillar inte krediter längre

38. Läggdags?
Vid 5 tiden på morgonen ;) annars blir det väl runt 23 eller något.


39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allihopa

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min sambo..


41. Vad sysslar du med just nu?
Sitter utanför Cargo City i Sthlm och väntar på lass och kollar lite blogg.

42. Favoritfärg
beror på, de flesta

43. Hur många tatueringar ?
Ja jag har en utmed ryggraden, en på vänster underarm och en på höger smalben

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Skickar det till några på bloggen tror jag.

JAG UTMANAR!!!!!

Tess
Marina
Marika



Klistra in frågorna på eran sida och radera mitt svar o skriv era svar sen:)

Kram kram......


Kommentarer
Postat av: Marika

åhhh men det såg jag inte..ok du vann då:)hehe..kraaam

2008-05-16 @ 14:35:50
URL: http://Marika79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0