update.

blir dåligt med skrivandet ibland... umgås mycke med min darling när tiden finns.

fotade lite i fre och kort därifrån kommer framöver och även ett par smakprov här. efter jag varit i Kristianstad och fotat så åkte jag om Vinslöv o hälsade på Sophie och d när hon tävlade.

På lördagen så va vi på öppet hus på mitt jobb och fick se jin nya lastbil som jag numer kör=) och senare på kvällen va det tillbaka till hbg och träffa Jockes arbetskollegor lite med. En mycket trevlig dag.

Första turen denna veckan satt älsklingen vid min sida till Sthlm och det va skönt att ha lite sällskap=)

Ja lite uppdatering=) och så lite kort nu med då.


först kort på mig o darling från lördagen

image175

sedan 3 kort från fotograferingen.

     

och Sophie och Dans hund Nova

image179

Kommentarer
Postat av: mumari

Hej där! Ny kitschig tävling i min blogg! Vinn skönhetsprodukter från Miso Pretty i samarbete med kitsch.se!
Välkommen och lycka till!
Kramar
www.mumari.se/2008/may/utkast-nu-ar.aspx

2008-05-29 @ 07:24:20
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0