smakprov...

Jar idag ringt mängder med samtal hit och dit och ordnat upp lite saker. Va gott att få iordning på det.

När darling kom från jobb åkte vi och köpte pizza och åkte ner till Örby ängar och åt den på en filt i gräset. Måste ju mysa lite. Sen bar det av hemåt och skruvade upp hyllor i gå in garderoben och darling sågade till dom och jag borrade och skruvade upp dom. Måste dock åka tillbaka med min sticksåg jag köpte för den mäter snett när man ska såga. Mindre bra.

Nu igger vi och myser i soffan och ska sova. Får sova här nu då jag bunkrat upp hela sovrummet med alla saker som ska vara i garderoben. Hoppas jag blir färdig imorgon för på fredag hinns det inte med så mycket. Ska en tur till Kristianstad och fotografera en del då och åka om Vinslöv och hälsa på Sophie som är där och tävlar. Sen blir det mys på kvällen =)

Här kommer ett smakprov från fotograferingen i Lör och även ett kort på en maskot som Darling fick av mig. Han fick namnet Kurre=)

449458-174


449458-173

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj vad lik Uma Thurman du är! :D

2008-05-22 @ 10:13:36
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

shit vad fräsig klänning.

2008-05-23 @ 08:55:01
URL: http://tesslounge.se
Postat av: darlingen jue haha

tjena öt ....där skulle stå söt ju men orka inte ändra det men va fan jag orka ju skriva att jag inte orka ändra det .. jag är nog inte frisk eller nått....just nu sitter jag och dator nördar mig jätte mycket vän¨tar på att du sk komma hem jo du ölen e kalla plus lite annat gott jag hittade på systemet fan måste sluta handla där gargesystemet är billigare...... hummma jo du kure hälsar...vänta ska bara på dass och pisssssssaaaaa
........ så tilbaka nuhoppas det inte tog för lång tid...nä vi ska ju till fritte och marina idag jue pizza lätt haha pussssss

2008-05-23 @ 17:53:51
URL: http://harjufaningensånmenskakanskefixa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0