måndag...

Japp, ny vecka nu och snart helg igen. haha. Ska dra mig mot malmö framåt 5 ikväll så jag kan börja köra därifrån vid 6tiden. Är uppe och färdig med det jag ska i Sthlm vid 4 tiden då. Så jag har lite tid tillgodo om jag skulle va väldigt trött på vägen upp. Då får man ta sig en powernap=)

Har även märkt att jag fått ett par nya läsare. Som nog kan tycka att det är kul och veta vad som händer i jobbet med, så det kommer nog bli lite skrivande om det me. Om vad jag gör med lastbilen och sådant.

Sitter just nu ute på altanen med solen i ansiktet och försöker se vad det är på skärmen här. haha. Aningen svårt utomhus, men vad gör man inte för att få lite sol. Måste få färg nu juh=) Ska ju även lägga upp kort här och berätta mer om Fegen, men håller på att ladda upp på ett annat håll, så det tar lite tid, får ladda på en sida i taget. Men lovar att korten kommer ut här på denna sidan med.

På lördag bär det av till Jakri utanför Lund. Ska på fototräff där. Ska bli väldigt trevligt och så hoppas jag att jag kan ta mig till Kristianstad så snart som möjigt med så jag kan få lite fler kort=) och utvecklas lite till. Man blir aldrig någonsin fullärd=)

Ser nog för tillfället väldigt rolig ut. Sitter med en handduk över mig, mellan mitt huvud och överkanten på laptopen för att se tillräckligt bra. Benen får iaf lite sol=)

Neee... nu ska jag engagera mig helt åt att få upp korten på andra sidan så jag kan få upp dom här sen med.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Marika

ja jag vill se bilder...NUUUU:)

2008-05-12 @ 21:34:49
URL: http://marika79.blogg.se
Postat av: Marika

ja jag vill se bilder...NUUUU:)

2008-05-12 @ 21:35:16
URL: http://marika79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0