hästsläp...

Ännu en dag ahr vi varit duktiga. Igår gick vi faktiskt upp ganska tidigt för att åka iväg och fixa mitt hästsläp som snart bara ska besiktigas och sedan säljas. Ni som känt mig ett tag vet att det har tagit ett tag, men nu äntligen har golvet blivit bytat. Nästa fredag ska jag dit och byta däcken på det och sedan ska det bara besiktigas. Håller tummarna för att det går igenom utan problem. Ju mindre anmärkningar på pappret ju bättre kan jag få för det. Det roligaste är egenligen att sedan jag köpte detta släpet för ca 3 år sedan så har det ökat ca 6000 i värde. Antingen har märket Brenderup blivit väldigt populärt eller så är det bara attraktivt nu. Så ja kommer nog gå plus på mitt släp och det är ju faktiskt aningen otroligt =)

När vi sedan varit duktiga med det så åkte vi en runda ner till stranden och mös lite, dock blev det bara nån timma för det va aningen kyligt där nere. Darling skulle försöka ge sig på att bada, men han gav upp. haha. Va väl lite kallt kanske. Ist åkte vi iväg och handlade lite´, både till helgen och för kvällen. Så det blev flintastek med friterade klyftpotatis, sallad och örtbröd. Mycket gott, blev mycket mätt ;) Skulle väl egenligen röjt upp hemma lite, men efter en sådan måltid så orkar man i8nte så mycket. ;)

 Slipning pågår    mer slipning    inuti, torkat mellanväggen    ny lucka och ny skylt på    nymålat och fint    påväg ner i vattnet    så långt ut han klarade    inne igen  

Kommentarer
Postat av: Marina

Ni är såå flitiga,lycka till med besiktningen!

2008-05-06 @ 20:10:35
URL: http://marinasplace.blogg.se
Postat av: susann in køpenhamn

oj de ser kallt ut ,,lite tidigt att bada ,,,ha de så bra kram på er

2008-05-07 @ 14:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0