bilddagbok...

känns som jag nog kan göra min blogg till det ist...

men hoppas att ni tycker om bilder så det inte gör något=)

I tors så va jag ute med Sophie och co, inte så många kort därifrån, men här är ett par iaf.

  sophie o adriana       dan o sophie       jag o daniel

Sen på fredagen så va jag och darling nere i simrishamn och matade fiskarna i en damm som finns där. Glupska jäklar va det, haha. Dom va såhungriga så typ hälften av vattnet som va i dammen hamnade på oss, men dom blev nog mätta sen iaf. Har inga bilder därifrån då telefonerna låg i bilen. Åkte iaf sen till Knäbeckshusen och där fanns världens sötaste hus och en underbart fin strand. Även ett litet kapell vid fiskestugorna med en pengakista i=) skakade man lite på den så hörde man att där fanns massa pengar.

  darling leker kyrkoherde       pengakistan i kapellet       inuti kapellet       husen är typ nedbyggda i marken       kyrkklockan       fiskestugorna       stranden med en groda i mitten =)      fiskestugorna sedda från stranden       lite konstiga rötter       stranden       stranden       me on da beach       stranden uppifrån fiskestugorna    

På lördagen sen så åkte vi och handlade lämnade igen lite saker och passade även på att åka förbi Väla skog och ta en liten promenad, vi har blivit friluftsmänniskor... haha... eller inte... men en del har vi varit ute nu. För idag har vi dessutom varit ute i trädgården och rensat plattorna och lite sånt. Blev mycket fint här ute nu, min hammock står på plats och allt med. Får väl ta kort här ute med framöver sen. Men får vänta med att fota tills blommorna jag planterade i landen här ute har kommit upp lite. Så mysigt så kommer här att bli=)

     
    
    vi e alltid snyggast på kort...

     

Pojken ville tvunget oxå att jag skulle skriva med att han åkte iväg och vaxade sin bil och sånt och jag va kvar hemma och torkade utemöblerna och fixade maten... så nu har jag framfört det=)

image129

Kommentarer
Postat av: marika

åhh du lever..trodde du hade lagt ner denna bloggen me..Va roligt me lite kort det tycker vi om..
Hoppas att allt e bra me dig.va duktig kille du har som har fixat bilen...Va fin den blev me vax:)

2008-05-04 @ 23:18:13
URL: http://marika79.blogg.se
Postat av: susann in køpenhamn

Hej de var ju på tiden du skrev lita på bloggen;) tror du Joakim kan komma och vaxa vår bil också??? hahah
ha de så bra båda två o tusen kram på er från oss i dansklandet

2008-05-06 @ 11:54:16
Postat av: hille

hille: hehe... jodå, jag lever och frodas=) ska försöka bli duktigare på detta nu=) looovar. har bränt ut en skiva till dig susann m,e dkorten från danmark=P)

2008-05-06 @ 14:16:26
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0