några bilder sen fredagen...

                   


                                 

Ja, inte så många kanske. Skulle ju lägga upp lite kort fån min mobil, men då va lilla Hille så duktig att hon glömde korthållaren till minneskortet hemma. Mindre bra om man ska lägga upp kort från den. Ska iväg till Gekås, Ullared, imorgon(tors) =) ska bli kul. Faktiskt ett tag sen man va där trots att man är uppvuxen i trakterna. Först ska jag dock sova några timmar och köra hem från Sthlm med. Måste sköta jobbet först=) Ska sätta igång med träningen nu, ett tappert försök iaf, så jag kan komma iväg och fota lite igen. Saknar det en del. Vill ha mer fina bilder på mig ju.

Måste sova nu så tiden går fortare, dels tills att jag får träffa pojken och tills att vi ska åka=)


Kommentarer
Postat av: anna

svar: hm okej, så egentligen vill du bara ha nåt som står på i bakgrunden? hehe

2008-03-05 @ 09:45:27
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

svar: ja det är verkligen tråkigt med kyla. jag vill kunna gå i normala kläder :)

2008-03-05 @ 14:53:09
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hej, nu är det tävling igen hos mig - och den här gången väljer du själv vad du vill vinna! Hoppas du vill vara med! :-)

2008-03-06 @ 16:34:19
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: susann in køpenhamn

hallo e joakim ej nykter hahaha

2008-03-13 @ 12:15:18
Postat av: Cippe Din Älskling =)

hej gumman .. du ligger nu och sover sidan om mig =) du är trött efter resan från STHLM ...
snart sk ajag till den förbannade jobbet =( du är inte himma när jag slutar med jag kommer ju ner till dig efter jobbet =)
satt lite framför datorn när jag kom och tänka på www.Ior.nu tycker du ska gå in på den sidan även andra som ser detta kan ju göra det ..du måste höra på boken Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak när du kör till sthlm nästa gång.. den fick mig glad, gråtande och arg... IOR är en liten åsna som blivit en sorglustig symbol för vårt arbete i Thailand. IOR säger att "INGENTING ÄR SÅ JÄVLIGT ATT DET INTE KAN BLI VÄRRE" Vem trodde att saker kunde bli värre än att se sin familj spolas bort i en flodvåg? Jo, IOR har lärt oss att det bara var början. Samtidigt har det givit en styrka att kämpa vidare med litet eller inget stöd från svenska myndigheter.

..........................

ses ikväll pusssssssss

2008-03-14 @ 15:44:50
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: Cippe Din Älskling =)

Det med ior det kommer från www.ior.nu var tvungen att ha det med tycker det är bra står precis som om det är vi som jobbar med det haha blev
lite fel där pussss

2008-03-14 @ 15:47:19
URL: http://hileasoltun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0