Ibland...

Skulle man vilja kunna skicka hem en med en blinkning. Vet inte vad det heter, men dom gör ju det i förhäxad varje gång. Trivs bra med jobbet, men tråkigt att vara hemifrån dock. Man vänjer ju sig, det gör man och jag vill ju köra längre sträckor så jobbet passar mig utmärkt egentligen. Får väl engagera mig mer dom dagarna jag är hemma.

Till helgen blir det möblering hemma, eller ja ommöblering. Går av på torsdag morgon och då åker vi upp till Gekås (Ullared) och ska handla lite, ska även om Falkenberg och säg hej till min mamma o systrar. Sen blr det hem och möblera. Mitt vardagsrum och mitt sovrum ska byta plats och sen ska det börja byggas upp e vägg av garderober i nya sovrummet. Allt kommer nog bli bra när det är färdigt, men helgens projekt är iaf att rummen ska byta plats och det ska bli rent runt omkring.

Har även planer på att lite väggar ska rivas och ett par nya ska upp för att få mer rymd i lägenheten. Måste dock kolla upp vilka väggar som är bärande annars blir det dyrt att anlita nån att fixa det, men har jag gett mig den på något så ska jag få det så=)

Fick ett par kort utav darling när han och en kompis till han va och käkade thai och även när han senare va och spelade biljard med sin bror. Tänkte lägga ut dom här, men har inte orkat flytta över dom till minneskortet på mobilen ännu och jag har ingen sladd med mig upp så jag kan få in dom i datorn då ju. Grrr... Sysselsättning på väg är det=)

Neee, nu ska ja tävla lite till innan jag ska börja jobba.

Ha det bra alla. Snart hemma och kryper ner i sängen... ;)


Kommentarer
Postat av: susann

ja men lægg in bilderna då jag e nyfiken ju ;) kramizar

2008-03-04 @ 12:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0