yes...

jag lever...

Visst är det otroligt...

Haha, har varit en hel del och inte mycke tid över till datorn. men efter mycket prat så är jag nu iaf tillbaka =) Hoppas ni blir lite glada nu=)

Kom hem från jobb på torsdagens morgon och la mig i solen och halvsov lite. När min darling som kom hem så åkte vi iväg och handlade lite på Maxi Råå och på ÖB. Där finns massor finns massor roliga premiärerbjudanden på Maxi då dom bara haft öppet ett par veckor. På ÖB shoppades det bla lite fiskedrag och ett nytt fiskespö, som vi senare åkte ner till Västra hamnen och invigde. Älsklingen va så duktig så... Han började duktigt med att få två fisk på första kasten i häcklan, men dom va så små så han kastade bara i dom igen så dom fick fortsätta leva. Ett par kast senare fick han en till som fick åka i vattnet igen. Sen blev han ännu duktigare och satte draget i bottnen och fick inte loss det igen. Så då knöt jag ihop ett eget häckla och kastade lite med, men sen ville jag vara snäll mot min darling så han fick oxå kasta med det nya spöt... men va hände då¨??? Jo han satte det i botten med!! Haha. Så där försvann lite nya drag och så rakt ner i djupet, men men. Finns nya i affären och tur är väl det.

Mellan fredagen till lördagen åkte vi till Danmark och hälsade svärmor och hennes man. Det va jag och Darling, hans bror och hans bägge barn. Hans brors tjej stannade kvar hemma då hon skulle jobba på lördagen. Det blev en mycket trevlig vistelse med mycket god mat och lite shopping som vanligt. Men kors i taket så handlade jag bara till Darling. Två par byxor, en kortärmad skjorta, ett par shorts och ett par sandaler. Han är jättefin i det=)

När vi kom hem på lördagen så åkte vi bort till ett par vänner som gått ut högskolan och hade en lite mindre tillställning hemma. Mycket trevligt. Skulle kanske åkt och fiskat senare på natten men älsklingen va så trött så det blev inget. Blev ist en runda till stranden idag innan det var dags att åka hem och fixa färdigt för jobbet.

Så nu sitter jag halvvägs upp till Sthlm och håller rast. Men jag är färdig med den för längesedan så nu får ni nöja er med uppdatering.

Har förresten fått upp ännu en session bland utställningen på MB och det är riktigt kul=) Lägger ev ut en bild här imorgon om jag hinner.

Ha det bra så länge. kram

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

tack før i helgen var jættemyssigt,,,hm hm ni glømde fiskedragen hær ju ,,,,,ha de så bra o kør førsiktigt kram

2008-06-09 @ 09:23:25
Postat av: Marina

Yey,en update!

Hoppas du har det bra på jobbet!

2008-06-09 @ 11:36:38
URL: http://marinasplace.blogg.se/
Postat av: Tess Lounge | www.tesslounge.se

hoppas allt är bra.

2008-06-11 @ 09:28:21
URL: http://tesslounge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0