snart hemma.

Har kommit iaf halvvägs nu. Håller min rast på Ödeshögs rastplats. Senare idag har jag en hel del att göra. Så blir inte så mycke sömn som man kanske vill, men sover ju desto mer uppe i stockholm nästa tur.

Har även börjat spana lite på kolonistuga med, men vi vet inte riktigt ännu. Har ju ganska dåligt med plats som vi har nu så hade varit bra med lite mer utrymme att förvara lite saker på. Så slipper man stå där och måste försöka sälja av det som man egentligen tycker väldigt mycket om. Har väldigt svårt för det där med att slänga eller lämna iväg saker. Är väl väldigt mycket av en samlare, haha, allt med. kläder, skor, småsaker, you name it. har det mesta och det i mängder. haha.

Så dela en lägenhet på 48 kvm med mig kan inte vara kul. Inte mycke plats kvar... ;)

Neee nu ska jag fortsätta kör neråt så jag kanske hinner hem innan älsklingen åker till jobbet. Hade varit underbart att få pussa lite på honom innan han sticker. Har ju inte sån tur att jag hinner hem och kan väcka honom i sängen, så får väcka han på telefon. Men 10 min med lite kram är bättre än ingenting=)

Miss him...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0