natt...

Ja idag har det varit fullt upp. Först upp till Falkenberg för synundersökning på både mig och darling och linser i nu=) Underbart. Åkte om en butik sen och träffade en gammal kompis som jag inte pratat med på evigheter och fastnade och pratade där hur länge som helst... ;) så går det när pratkvarnar går igång. haha. Ut till min mamma sen och gav henne en present och även till lilla ester=) Hon är så söt den lilla krabaten.

Sen var det hemåt för Darling skulle iväg och bada med sin son och hans mamma. Helt underbart. Under tiden så passade jag på att fixa ett par ärenden på Väla. Sen kom Darling och lillkillen hemom och hämtade mig. Då bar det av till Jordbo dalen och matade ankor och lekte på lekplatsen. Full rulle i de små benen=) Att dom orkar. haha. en annan va ju trött efter hälften... ;) Sen var vi ju hungriga så det blev lite BK me innan det va hemfärd. Lillkillen skulle hem till mamma så han kunde sova lite och vi hem hit för Darling ska jobba imorgon och jag ska städa och packa lite.

Ska ha lillkillen här i helgen och då vill man ju inte behöva städa hela tiden utan tillbringa tid med honom och Darling med. Kommer bli helt underbart. Är verkligen glad för Darlings skull att det funkar nu=) ser verkligen hur lycklig han är med sin son och även hur glad hans son är att vara med honom. han är en riktig barbapappa;) Ne, nu blir det nog lite sömn, men först lite bilder=)


Kommentarer
Postat av: s.bryde

de var ju kul att ni får ha Liam ,men som sagt passa er noga før henne,,,rætt som det ær kommer dær ett bakslag jag lovar så har det alltid varit ,,,kram på er

2008-08-01 @ 09:05:11
Postat av: hille

Får ta det som det kommer. Det allra viktigaste är att det funkar för Liam och att det går bra. Jag hoppas verkligen på det. Han är en underbar liten grabb.

2008-08-01 @ 10:23:35
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Josefine

söta bild (:

2008-08-01 @ 21:30:33
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/
Postat av: Anonym

Susanne Bryde!Du känner ingen,du känner inte ens dig själv!du är den som alla ska akta sig för,du hantera inte dina barn det gjorde socialen åt dig.Vi tycker dom sköter sina barn,lägg dig inte i aldrig.Du vet INTE vad som är det bästa för ett barn.Annars hade dom aldrig fått uppleva ett sådant HELVET som du utsatt "dina" barn för.Du är Oberäknelig,farlig o vill du yttra dig stå för dina åsikter,o kom till Helsingborg.Du har en del oupprätt o otalt med många av oss här.Skulder ska vi inte tala om.Så kom inte o låtsas att du bryr dig

när du ska du bete dig som vuxen?OCH som en 100% mamma? Nä du Susanne du är varmt välkommen till Helsingborg!

2008-08-14 @ 07:52:06
Postat av: S.Bryde

kanon bilder dom tar jag kopia på jue ,,,,kram på er

2008-08-14 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0