god natt...

nu ska jag sova i det otroligt stora rummet i Stockholm. Men gött och sova. Har varit en seg tur upp denna gången så det kommer bli skönt att sova. Pratar lite med min älskling. Ringer ju och väcker honom på morgonen när han ska upp, brukar få mig en del skratt för han pratar en del i sömnen på morgonen. I morse va där massa bilar på toaletten så han kunde inte gå dit och så va han ute och sprang... ;) han e så söt... sen vaknar han till och säger hej, är du där, har du ringt mig... hahaa... ehhh... ja du svarade ju;)

Blir inget inspirerande skrivet idag så nu säger jag od natt.. eller kanske god morgon trots att jag ska sova... klockan är ju ändå 06.45...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0