Nytt...

Ny blogg, nytt namn o massa mer.

Gör ännu ett nytt försök med blogg.se och ser om jag pallar med denna sidan. Tyckte ju det gick för sakta med att ladda upp bilder och så fattade jag inte hur man ändrade om sidan med design och så, men har hittat väldigt mycke bra sidor nu. Ska länka till dom framöver med.

Nu ska jag ta  ig upp ur soffan och ner till skatteverket och fixa mitt namnbyte. Vad tycker ni folk om namnet Hilea? Heter ju ännu Helena, men kallas ju Hille så då blir Hilea lite mittemellan. Va en felstavning på datorn som resulterade i det namnet och sen ändrade pojken stavningen lite till. Först va det Helea, men resulterade i Hilea, vilket vi tyckte va finare, men nu vill ja veta vad ni tycker.

Detta är nya favoriten på tv just nu =) Är den inte för söt??






Hille - back in business...

Kommentarer
Postat av: Tess @ Tess Style

säg till om du vill ha en ny design. kram.

2008-02-18 @ 12:06:52
URL: http://tess-style.se
Postat av: Anonym

Jag vill ändra hela min blogg men fattar ingenting! HJÄÄLP!

2008-02-18 @ 16:01:17
URL: http://jennicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0