nattkörning...

Om drygt en timma får jag reda på vart jag ska hämta upp nånstans. Kan bli upp till 5 stopp här uppe i Sthlm. Skavsta är det som ligger längst söderut. Hoppas att det går bra idag med. Har haft tur de andra bägge gångerna jag kört iaf.

För er som inte visst så är jag lastbilschaufför och har sedan drygt en vecka tillbaka börjat på ett nytt jobb där jag kör till Sthlm från Malmö. Så som det är än så länge så kör jag upp och sen så är det en annan som lossar min bil under dagen då jag åker iväg och sover, sedan framåt 6tiden på kvällen så ringer det en tjej till mig och berättar vart jag ska hämta och vilken mängd. Då åker jag till de ställena och hämtar in och sen kör jag ner mot Helsingborg där det ska lossas och sen slutar jag antingen i Hbg lr om jag behöver köra ner lastbilen till Malmö. Gar stationsort Malmö nu.

Så detta är anledningen till att jag nu sitter i ett litet skyffe och har precis renskrivit mina vägbeskrivningar=), tror jag klarar mig utan dom nu, men alltid bra om det skulle komma upp nån ny som ska köra. Så hittar dom lite lättare kanske.

Ska packa ihop mina saker nu och köra bort mot Länna igen. Ska försöak ta kort på Globen med. =) haha. Men måste försöka ha ork att ta kort på den nån natt jag kommer upp. Den va verkligen jättefin.

Ska tävla lite nu med innan. =)

Hille - Globetrotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0