Hurrr...

Ja vad ska man säga?? Har nu installerat mig i den otroligt stora lägenheten vi har via jobb här uppe i Sthlm. Fast jag vet inte riktigt om man ska kalla det lägenhet. Haha. Där e en toalett o dusch i ett och inget kök, men en liten micro står på golvet i rummet där man sover. Inget för människor med cellskräck iaf. Det är ju tur att inte jag har det då. Hade visserligen gärna haft en liten kyl med, då jag har med mig mat som egentligen kanske skulle vilja stå i kylen under timmarna jag sover. Men det ska nog hålla de timmarna. Har ställt ner maten på golvet för det är en källarlägenhet så golvet är ganska kallt.

Massa konstiga ljud är här med, men bara ja somnar så går det nog bra. Får se det positiva att jag är ganska nära globen. Körde förbi där innan, jättenära, blåa ljus lyste upp den stora runda globen. Va väldigt vackert. Hade jag varit påväg åt andra hållet skulle jag tagit kort. Har sett globen förut, men inte så nära nattetid. Riktigt fint, tom så jag höll på att missa avfarten mot gullmarsplan dit jag skulle. haha...

Nu blir det att kura ihop mig på kudden och sova några timmar. Har en tävling till att ta tag i så fort jag vaknar, men nu går mina ögon aningen i kors så säger godnatt fast klockan är typ 05.00 på morgonen.

Hille - Ska sova skönhetssömn nu...

Kommentarer
Postat av: Tess @ Tess Style

Hu? vad gör du i sthlm?

2008-02-20 @ 10:44:19
URL: http://tess-style.se
Postat av: chaufför

Hej!
Det där källar rummet känner man till.
Det väsnas och spolas i rören tidigt i gryningen.
Men sängen är bra.

Roligt att läsa om ditt jobb!

mvh
kollega

2008-05-10 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0