grrrrrr.....

Måste vara något fel med uppladdningsfunktionen på blogg.se nu. Tänkte ladd upp bilder från helgen men går juh inte. Grr... Får prova när jag fördriver tid i Sthlm igen. Kör uppåt idag igen, men är väääldigt trött just nu så kommer bli segt att vara uppe hela natten. Hoppas pojken jobbar sent imorgon så jag kan prata med honom en del.

Ja ja. Ska in i duschen nu för vi ska ut till Väla lite. Göra av med mer pengar?? Haha. Ska kolla efter en nessesär iaf. Och en bag, dragkedjan på den jag har har gått sönder...

Ha det bra alla så länge.


Kommentarer
Postat av: Martina Michal

Haha...viste e han söt den lilla schnuffeln... =)

2008-02-25 @ 15:37:57
URL: http://www.martinamichal.se/blog
Postat av: Dilan´s

hej jag gav till e-mail till galaxy dem kommer ta kontakt med dej eller så har dem gjort det :P

2008-02-25 @ 21:39:12
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0