svar på fråga...

Fick en kommentar med frågan vad min chef sa när jag va sjukskriven då han tydkigen kan vara gnällig över det och det kanske va för att jag va tjej som han inte sa något särskilt...

Ska börja med att säg att jag hatr valt att inte godkänna kommentaren pga att jag aldrig har namngivit vilken företag jag kör för och inte heller vad min chef heter. Så därför skrev jag om kommentaren utan namn och företagsnamn. Vill hålla lite distans på min blogg.Hoppas det är ok för alla inblandade.

Eftersom det va en operation med ett ganske bestämt slutdatum och inga framtida komplikationer så tror jag att det inte spelade någon som helst roll. Absolut inget jag alls märkte av iaf.  Träffar visserligen inte chefen vidare mycke då jag inte utgår från malmö där företaget ligger utan från helsingborg. Så träffar dom typ bara när det är party=)

Men nej, har absolut inte märkt något av att han skulle bli sur över det. Om det är för att jag är tjej eller för att det intre va något allvarligt har jag tyvärr ingen aning om. Om det nu skulle ha någon betydelse...

Ska försöka mig på att fortsätta vila nu. Ska försöka lägga in bilder under dagen sen men denna dagenhar tillbringats i soffan. Man är för gammal för sådan fest. Haha, men kul va det iaf=)

Kommentarer
Postat av: elisabeth



Du frågande ang ett nummer,Det gäller någon massage stol, dom får sina nummer genom att när dom har demonstration så måste deltagarna uppge ett nytt telnummer till någon man känner.

Dom är mkt ihärdiga och ringer gärna i tid och otid.

mvh,

elisabeth

Här är adress som jag till slut fann.'



..iJoy Malmö - Produkter



Relax your Life erbjuder vackra massagefåtöljer designade för vardagsrummet. ... 211 43 Malmö. Tel: 040-631 04 90. e-post: [email protected]. Design: Conecake HB ...



gnuserver.se/~jakob/relax/produkter.html

2009-01-04 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0