diskberg...


//google

Hemma från jobbet redan och hunnit diska upp all disk med så nu ska jag krypa ner hos darling lite innan han ska till jobb. När jag vaknar hoppas jag att jag är på humör för att få mer iordning än här e och leta fram en scartkontakt att ha med mig till Sthlm på nästa tur, då jag inte tänkte på att jag behövde det till dvd:n jag köpte till vår ena lägenhet vi har där uppe... grrr... Jag som kopplar all el och stereoapparatur själv missar det... ibland undrar jag vart världen e på väg.

Men finns andra mycket mer skrämmande saker i världen om massa skitsnack och hjälp!!! ja allt... men det är tur att mycke och sedan långt tillbaka finns dokumenterat för alltid och kommer att användas vid behov. Tar ibland fram det och läser lite och det är lika fruktansvärt att läsa varje gång. Finns det folk som går på allt dom läser?????

Ja ja, nu ska jag inte besvära er med mina känslor som ibland bubblar över, men en del saker blir man bara trött på. Jag säger som Mia "En ros till dig som tror du är världsbäst, vilket skämt...."

Hoppas det va ok jag snodde lite text av dig till ett fint citat=) tyckte bara det av så klockrent=)

Kommentarer
Postat av: MiA

HELT OKI MIN VÄN... =)

2008-12-10 @ 09:13:41
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0