Äntligen...

Nu är det iaf städat och röjt en massa. Katten sitter just nu och kollar på tv:n när jag skriver. Väldigt intressant. Hihi, ska se om Darling lyckas knäppa henne på kort. Har kopplat in datorn till tv:n igen så texten kommer upp på tv:n nu och det verkar vara väldigt intressant... Hon e så söt, eller ja det är dom ju båda... hehe...

Men som sagt nu är det vbara jag själv och smörgåstårtorna omska bli färdiga med... och darling då såklart.

Neee, om man ska ta ett sista röj, dricka en öl, hoppa in i duschen och "klä" smörgåstårtorna. Fick presenter av Darling med och han fick sin av mig. Han fyller ju inte riktigt än, men han fick sin idag ändå eftersom vi har bjudningen idag... ;)

Have fun sålänge. kram

Kommentarer
Postat av: mika

oj va fint du har gjort i bloggen...

2008-12-22 @ 08:25:14
Postat av: Anonym

Vad fick du av din karl ? :) Ojoj... "julpyntat" på sidan hehe... fin.. KRAM =)

2008-12-22 @ 22:13:24
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: HUMM JAG

GOD JUL min underbara älskling .....





orkar inte skriva mer men nu ska jag ut och pussa dig hehe... god jul på dig och du nice sida du fått nu ju .. du kan ju mitt lösen så varför inte piffa upp min sida med när jag sover ?`????





älskar dig pussssen

2008-12-24 @ 11:03:22
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: Jen.

Smiter in för att önska GOTT NYTT ÅR! kramis

2008-12-28 @ 23:46:06
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: sværmor

ja ha inget nytt på denna bloggen!!ha ha vi ses den 2 jan kram på er

2008-12-29 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0