jobb??????

Ja... åkte iväg till jobb som planerat att jag skulle... men när jag kom dit så stod där ingen lastbil som tillhörde mig på gården... hmmm... ringer till jobb o frågar o då har vi tydligen fått nya schema för 1-2 månaders sedan som inte jag visste om och då ska jag inte köra ut förrän på tisdag... jaha... va ju inte mycke att göra än att åka hem igen och gå o äta pizza med Darling  o lillkillen. Ska lämna honom på dagis imorgon igen för jag är ju ändå hemma så det är lugnt. Så kan han få sova lite o komma dit när alla barnen redan är där=)

Håller på att lägga up bilder på bakfylla.nu hemsida... men ska lägga upp fler bilder här sedan med, lovar. men ska jag va ärlig är det lite segt juh... ;) haha. Men roligt när det är färdigt.

Ska ta en koll på Gojane.com nu under tiden och se om jag hittar något roligt. Vi måste kolla hur det är att beställa därifrån så tänkte bara hitta något me;)

have nice...

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

kan alltid vara gott med en fridag ju,,,,,hælsa ...kram på er mina duvor

2008-08-26 @ 21:34:35
Postat av: S.Bryde

Hej på er båda mina duvor!!! hoppas allt e bra med er?! kram på er

2008-08-29 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0