asnan Chloe.

jupp. idag har vi adopterat en asna som heter Chloe... hon va sa sot sa vi kunde inte lata bli. sa nu maste vi tillbaka till cypern for att halsa pa henne igen juh... hehe...

men annars har vi det varmt och skont, men regnade lite i bergen nar vi promenerade dar. fast vi hann bada i vattenfallet forst iaf... =)

har satt att jag maste godkanna alla kommentarer for det verkar som om det finns folk som inte later andra tycka vad dom vill. vill inte ha namn och smutskastning pa min blogg. far garna skriva sina asikter, men lamna alla namn o personangrepp utanfor. Kommer kolla upp den ip-adressen med all smutskastning pa for det va riktigt vidrigt sagt. Vem som an har skrivit det vet inte hur det ligger till i verkligheten.

Trakigt att det ska bli sahar. har valt att valja att inte visa de kommentarer det blev skit om. Dar fanns inget namn eller nagot i den forsta bara en fri asikt som jag sjalv svarade pa att jag ville marka sjalv och aven pratat med personen i fraga som skrivit den och det va ju sjalvklart att det va sa jag ville ha det. men nar man kommer typ 2 veckor senare och lagger in en kommentar om det och lagger ut namn och kastar skit sa tycker jag inte det ar nagon ide att visa det.

Vad person det handlar om vill gora med den ar upp till den, men jag valde att inte visa den. Den finns dock kvar i mitt arkiv med ip-adress och allt. Vet inte hur latt det ar att kolla upp sadana adresser, men tror inte det ar sa svart.

Nu ska jag kolla runt lite mer och givetsvis lagga upp bilder pa varan asna nar jag kommer hem sedan. Hon va jattesot, med massa lurvig pals... hihi

kram pa er.

Kommentarer
Postat av: Marika din kusin

Min syster vet hur man kan kolla upp vem det är..Så hör med henne när du kommer hem:)Vilka jävla idioter det finns över allt..

Men Hon kan ta reda på ip-adressen eller så kan oxå polisen göra det:)

2008-08-14 @ 21:58:00
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0