heeellllooooo....

Om och men och lite till..

Det efterlängtade paketet från Howcool har kommit nu. Tråkiga när man beställer från USA nu är momspålägget dom gör. Antagligen för att dollarn ligger så lågt. Men sakerna såg fina ut iaf. Klarade ju inte av att vänta till jag kommer hem utan va ju tvunget att öppnas i bilen påväg till jobb. Ska kolla igenom och prova allt när jag kommer hem från Sthlm imorgon.

Ska kanske åka med älsklingen lite på jobb med. Hålla han sällskap. Dock får han sällskap av en snarkande hille, men hoppas han nöjer sig med det isf=) Ska ha flyggods hem så det kan bli en lång natt om jag inte får det smidigt här. Men kommer gå bra vilket som. Allt löser sig om man vill=)

på lör ska vi ha möte med jobbet och sedan köra go kart. Har aldrig kört go kart i hela mitt liv så det ska bli en intressant upplevelse, haha. senare på kvällen känns det som att det blir mys med älklingen. Blir en kort helg så vi får ta vara på tiden tillsammans. Darling jobbar lör förmiddag så blir inte att vi ses förrän på kvällen eventuellt. Men nu ska jag pussa på min älskling via telefonen och försöka sova någon timma till.

tjo o hejj...

image106

Kommentarer
Postat av: Baybare

Hahaha underbart. Men ring efter bion..

2008-04-25 @ 10:11:22
URL: http://baybare.blogg.se
Postat av: Tess [www.tess-style.se]

haha starren kommer inte ut på ett år. Den har ingen motor, inga däck inget ratt ja den är helt enkelt ett skal. Mr2an är en present från Fabian som jag får börja köra själv när jag fått lappen när det nu händer. SÅ undertiden leker jag med den.

2008-04-25 @ 10:45:33
URL: http://tess-style.se
Postat av: susann in køpenhamn

Hej
fota ni något den 13 april ? kan ni ej sænda øver lite kort till mig på allt nær ni har varit hær!!!;) kramizar på er

2008-04-25 @ 14:46:28
Postat av: susann in køpenhamn

hallo nu får du uppdatare sidan ju !!!kramizar

2008-04-30 @ 17:41:57
Postat av: Tess Lounge

bloggen har fått nytt namn och adress.

2008-05-04 @ 09:43:09
URL: http://tesslounge.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0