Plugg eller städ?

Senaste inlägget gjordes 8 juli -11... måste verkligen vara den mest effektiva bloggerska ni känner väl;) hehe....
Idag gör jag inlägg mest för att skingra tankarna om vad jag ska göra idag. Tanken va att ägna den helt åt plugg, men samtidigt vill jag städa och feja och handla inför kalaset till helgen. Killens grabb har ju blivit stor kille nu och måste ju ha kalas=) Han har själv fått bestämma vad det ska vara i tårtan så nu kan det inhandlas saker.
Om bara energin finns där vill säga... Förutom att plugga heltid och ha en son på 1 och ett halft så jobbar jag just nu nästan heltid med... men skam den som ger sig...

Tankarna går även runt vad man kan köpa till stora grabben med, han har ju redan så mycket här. Häst, katter, spel, fyrhjuling, cykel..... U name it... och en cirkus vagn som ska fixas till lekstuga när värmen kommer. Dock har han väl snart växt ifrån sin häst så han får väl ha sig en större framöver om han visar att han e redo att börja sköta en häst på riktigt och rida och så. Så underbart att bo på landet där barn verkligen får vara barn, tycker ni inte?

Neeee.... plugg eller städ......

HEEELP!!!!!!!!!!


Grabbens lilla polle, taget sommaren -10. Då va hon bara ett par månader gammal;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0