Yey...

Lyckades mina vänner, fråga mig dock inte hur... men inom snar framtid kan jag börja lägga upp lite kort från denna nya telefonen som jag fick i julklapp av älsklingen=)
En Sony Ericsson Xperia Arc. Silvrig, med lila fint skyddshölje runt=)
Väntar nu på att datorn ska göras klar för att uppdateringen av telefonen ska sättas igång och bli klar=) Sen jäklar så blir det fart på allt;) Men måste ändå dock inspektera hur jag kan lägga upp inlägg från mobilen juh... Finns ingen app för android...
Fåe väl skriva till blogg.se och fråga de hur det ska fungera... om det ska fungera överhuvudtaget. Vill ha app till android nu=)
30 min stod det att det skulle ta med uppdateringen så det är väl bara att vänta.... tralalaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0