Nek - Mikroekonomisk teori

Visst låter det intressant? Det är det jag håller på att plöja mig igenom nu. Tenta på fredag och jag har massa kvar. Har tagit mig igenom Utbud & Efterfrågan, Priselasticitet och Konsumtionsteori. Elasticiteten kommer jag få gå igenom igen för det är väldigt speciellt, men skam den som ger sig. Räcker jag har en tenta släpande efter mig. Ska nu gå vidare att läsa ca 35 sidor om Produktions och kostnadsteori. Fast all 35 är inte om det, men för att komma dit är det många sidor att läsa. Sedan ska det räknas på det oxå ur räknehäftet.
Så kvällen är räddad, dock har vi egentligen alldeles för dålig belysning inne för att plugga när det mörknat ute, men med stearinljus höjs inte bara mysfaktorn utan även ljuset=)



Vet inte om katterna tröttnat på mig eller om de vill vara med för att bli mer lärda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0