Orolig känsla...

Eller olustig kanske man ska kalla den... kanske lite panik inför det som komma skall. Känns som om det är mycke nu. Måste verkligen få rutin på saker och ting. Komma isäng i tid så jag orkar upp i tid så stallet blir klart innan liten vaknar så det lkan pluggas när han sover på dagarna... Men det ska gå...

Måste införskaffa mig en mattebok med... Matematik 4000 kurs C grön bok... Ingen som har??? Ska in till högskolan på måndag tänkte jag och kolla deras anslagstavla om någon säljer där. Hittade ett par på blocket, men ingen i närheten här. Eftyersom studenter många gånger har ganska knapert med ekonomin så kan det ju hända de inte lagt ut på nätet för det kostar pengar... Man vet aldrig.

Mörkret börjar falla med och det blir nog ingen ridning idag om jag inte sätter mig och skrittar runt i paddocken lite kanske. Om det tinat tillräckligt i den vill säga=) Ska fräsa upp den till våren och få på nåt lager sand hoppas jag så det går att motionera pollarna lite=)

Imorgon ska det vara fint väder iaf så hoppas jag kan ta en tur på förmiddagen innan det bär av till babysimmet med liten Malte=) Darling ska nog med tror jag så då kan han fota lite med=)

Katten verkar funnit sig aningen hemma iaf fast han strätter ganska mycket än, men får ge det ett tag och förhoppningsvis luktar det inte så mycket nu när han är kastrerad...



Jäser härligt på soffryggen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0