Washingtime.....

blääääää.....
Trött på att diska. Vill flytta nu så det känns lönt at sätta in en diskmaskin!! Men måste få gjort någonting idag iaf. Har ju bara mer eller mindre legat på soffan och svettats hela dagen. Dock va jag ju uppe med Darling redan klockan 04.45 och det är ju inget jag klarar av riktigt nu har jag märkt...

BEBIS!!!!!

Inte göra mig så trött!!!!

Och till råga på allt så är det premiäa på Norska Hollywoodfruar... ville ju se dom små bitcharna... haha...

ja ja, jag klarar mig nog utan det med. haha... men lite vatten först och sen får jag ta disken iaf=)

Ha det kul alla... Det ska jag... not... hehe


Kommentarer
Postat av: eMALj

Mamma skulle bums se Populärmusik från Vittula. Har ju sett den innan, men vad gör man inte :)



Vad händer hos dig ikväll då?

2010-05-24 @ 21:08:41
URL: http://emalj.blogspot.com/
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Jaah verkligen xD



Hur är det med dig då?

INte kul att diska :P

2010-05-24 @ 21:12:35
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0