Idag är en mycket bättre dag=)

Gårdagen va ganska mycke pest med först nedslående besked om att skadan min älskade Doris har kanske aldrig kan läka så då kanske man skulle avliva henne, men så säger en annan vetrinär att det ska gå att operera så nu är man uppsatt på akuttid hos landslagsvetrinären Jonas Tornell utanför Helsingborg. Hoppas bara dom ringer innan vi åker till Egypten.

Så som ni förstår så ville jag inte alla va med igår och nu under graviditeten så är jag så jäkla känslig med så vi stack till Ullared efter lite ekonomiskt övervägande dock, men något va man tvungen att göra. Så åkte dit och kom därifrån med massa mammakläder, en del sparkdräkter till bebis, lite filt och så till bebis med... med massa Barbapapa på=) Tycker dom e sååå söta=)



Vet vi hade en sån tavla när vi va små... undrar om min syster har den eller om den finns kvar. Måste nog undersöka detta och se om jag kan tjuva den isf=)

Ska iaf leka mannekäng sen idag eller imorgon och fota lite så ni får se, men först ska det röjjas. MASSOR!! Har energi nu så det ska gå bra. Efter ett samtal innan så sker något underbart till helgen som jag inte vill beräta riktigt än vad det är, men efter sommaren så kommer hela livet bli så mycke bättre om allt går vägen nu=)

Så nu ska jag sätta igång och röjja och ni får nöja er med detta så länge;)

Komemr nog något MMS inlägg under tiden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0