Ett långt inlägg kort.....

Hmm, undrar hur det ska gå. Har ju inte skrivit här på ett par dagar och skriver dessutom på stora datorn som inte läser mitt kamerakort så inga foton blir det nu heller=( Men iaf...

I Lördags så började morgonen med att det kom in en liiiten pippifågel i våran öppna spis, aj ja, det va ju inte mer än att vi fångade den och släppte ut den, men sen tog det väl nån kvart sen va pippi nummer 2 där... suck... om igen... hihi... och sen tog det väl någon kvart typ till sen kom pippi nummer 3... haha... funderingarna att det va samma pippi som flög om igen för den tyckte det va kul fanns;)

Men Darling fick allt hämta stegen och agera händig och klättra upp på taket för att kolla och då hade gallret hamnat på sniskan ovanför skorstenen så det ligger tillrätta igen=) Han kan om han vill, han passade även på att rensa lite löv i ett par stuprännor när han ändå va uppe;)

På söndagen va vi på kvällen iväg med Doris på Ultraljud för att kolla om hon va dräktig och där växer ett litet föl i hennes mage=) Kommer en liten bebis nästa sommar då juh=) Så nu ska bara bebis i magen försäkras och Doris får fortsätta vila=)

Igår så va jag mest helt trött hela dagen och åkte runt och satte upp lite lappar i affärer om att vi hyr ut stallplats. Nån gång ska det väl komma in någon som vill hyra...

Idag blir det en sväng till flygstaden här i Halmstad för att sätta upp lite mer lappar och handla lite mat och en innerslang till skottkärran för jag tror inte det går att laga=( men dom är inte så dyra och snart får man pengar.... inte för att där blir några pengar över, men ändå;)

Ja nu va det ett långt inlägg helt utan bilder, men återkommer med bilder sen. Då blir det bilduppdatering iform av en del inlägg;)

Nu blir det frukost för mig så jag kommer igång.... Dock har vi inget bröd så måste fixa scones så jag har något att äta=)

Kommentarer
Postat av: Marita

Söta bilder på både kissar och fåglar....:)

Skönt att ni hinner komma något så när i ordning innan bebisen kommer. Och sen bebis till nästa sommar med, så mysigt...:)

2010-08-18 @ 23:02:58
URL: http://ritamang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0