Just det ja...

Inte nog med att vi/jag shoppade kläder och kompisar till lassabilen så lämnades det ner en del spel som inbyte och hem med ett annat.

MARIO!!!!!



Jag har dock inte fått prova det än då jag åkte typ direkt till jobb efter vi varit och slafsat i oss pizza i Påarp. Men det va gott iaf:)

Dessutom så köpte jag vårlökar till trädgården som jag ska plantera när vädret är fint och jag är ledig, men dom har jag ju givetvis inte fotat... dålig jag e... men får väl fota dom när jag planterar ist=)

Nu är rasten slut... så ha en trevlig natt...

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, men jag menar - vad gör föräldrarna? De borde bara ta ett snack med honom och säga "Ja, nu har du gjort vuxensaker, ta det lugnt i framtiden om du bestämmer dig för att göra något, använd kondom, bla bla bla".



Men det är inte som om barnet är nollställt på sex längre.

2009-03-27 @ 00:08:59
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Det där spelet är jättekul! :D

2009-03-27 @ 00:17:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0