Ibland tänker man för mycke...

Ja jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild på Cargo City, ett av ställena jag brukar vara och lasta på, men hittar bara visionbilder och dom är jättesmå... Så jag hoppar helt enkelt det.

Sitter just nu inne på deras kontor och fördriver lite tid medan godset ska komma in och lastas på min bil, eller ja, lastar det på släpet så slipper jag koppla isär när jag ska lossa det i helsingborg=)

Hoppas kan man ju alltid på att det är färdigt tidigt, men fredagar är ytterst sällsynt att det är färdigt tidigt, men ett par gånger har under skett=) jag brukar ge dom ett kors i taket då.. hihi...

Imorgon när jag kommer hem så blir det nämligen ingen sömn direkt utan en snabbdusch och iväg igen. Fullt upp, men ska man hinna med det man vill göra så är det värt det. Kan ju sova på måndag juh... hihi...

Nee... nu blev detta ett sådant tråkigt textinlägg igen, men kommer väl bilder med framöver;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jobbar du med:)?

2009-06-26 @ 20:31:50
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

asså idol bilden ska handla om min blogg, men du kan göra precis hur du vill låt fantasin glöad :D

2009-06-26 @ 20:43:55
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0