Gone Lost Forever????

Neeee.
Klart inte.

Jag kommer och går som jag själv vill.
Men någongång kanske jag tom stannar kvar.
Man vet aldrig meed mig.

Haha.

Ironi people
I massor.
Varför ha tråkigt när man kan ha roligt????

Har ju en liten trogen skara som var dag är inne på min blogg trots att jag själv inte varit inne eller skrivit på väääldigt länge.

Och vet ni vad?
Jag försöker fatta Facebook.

Hatar fortfarande sidan, men så många tappade vänner där så det är ganska smidigt trots allt.

Men måste finnas en smidigare uppbyggnad.
Men jag lär mig.

Nu ska jag gå ut i skogen vid Eksjö och kissa lite innan det är dags att dra mig ännu längra in i de småländska skogarna.

Have fun people

O som vanligt får ni gärna kommentera=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då e du ju "nästan" i mina hemtrakter!!!



Försöker också fatta facebook, hatar typ sidan men kan inte låta bli att gå in varje dag ändå.....:-)

2009-06-17 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0