Väntar på pizzan

Har diskat upp alla bestick och gjort pizzasallad så nu väntar jag bara på attr Darling och Tobbe ska komma med pizzan och några öl. Så det blir en slappkväll här med kanske lite Wii. Vem vet??

Är ganska hungrig så dom får gärna komma typ nu...

På kliniken i Landskrona gick det bra. Ärren har läkt fint, men ska in på kontroll igen efter sommaren för det är ändå inte hundra bra som vi vill att det ska vara. Så kanske en 4e omgång på G till hösten igen. Segt som faen, men Shysst som fan att dom står för sitt ord att kunden ska vara nöjd. Det kallar jag seriöst.

Så nu har jag fått klartecken att jag kan börja träna för fullt som jag vill nu. Det va underbart att höra=) Så imorgon hoppas jag komma iväg och börja lite iaf:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-09 @ 20:42:37
Postat av: Linda

mumsigt!

Vilket wiispel?

2009-02-09 @ 20:42:51
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: ida

pizza... oh vad det låter sjukt gott=)

2009-02-09 @ 21:02:13
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0