Vaken...

Sov mycket längre än jag trodde. Gääässsp. Men skönt att få sova ut. Tråkigt bara att jag kommer få problem att sova ikväll sen, men det är ett senare bekymmer.

Om bara ett par timmar ska vi ha möte med bostadsrättsföreningen och sedan ska vi dra ner en runda till Dan och spela biljard. Va längesen sist. Har helt glömt vårat skjutspel vi blev som besatta av i Cypern så kanske dags att prova på det också=)

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag har det gjort när älsklingen kommer från jobb.

Fast sova vidare hade varit rätt skönt det med.

Kom förresten en skiva till mig igår. Med massa bilder på=) kommer lägga ut smakprov här med sedan, men lite till ska göras på dom först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0