men åhhhhh....

Kan älsklingen komma hem nu!!! Stackaren har jobbat sedan halv 5 imorse och slutar typ nu någongång, blir mååånga timmar det...Själv sitter jag i soffan och är så hungrig och har sagt att vi ska göra en aptitretare med resterna av rörorna när han kommer... Mitt huvud dunkar av värk o magen skriker efter mat så nu e man aningen pall i soffan. Trappuppgången är fylld med saker varav det ska delas upp på tippen/mamma/källarförråd... om jag nu får plats med de jag vill ha där nere i det lilla skyffe jag har... hmmm... man får lava på höjden;)

Va på ikea idag iaf och köpte skoskåp o ..... ja det va väl det hela... blev ett skoskåp i ek till hallen och tre mindre i plast till gå in garderoben så den har jag tömt och det är en kraftansträngning så det heter duga...

känner att bloggen är väldigt död nu... ingen inspiration alls utan mer att jag gör si och jag gör så... men blir väl så ibland...

är ledig nu iaf ett atg så ska försöka ta tag i att få fixat golvet i köke.och  kanske få fixat golv och väggar i vardagsrum och hall med... men jag ska inte vara allför optimistisk, men hade varit skönt att få fint o nytt och fräscht här nu när vi bestämt oss för att hoppa att riva väggen. Men ska försöka sälja lite vitrinskåp först vad planerna är iaf. Blir nog en billy hylla eller något som rymmer mer filmer och så, för har en del sådant oxå, men lyssnar dock typ aldrig på mina cd skivor... kanske ska göra mig av med dom med.... ???

Ja jag får fundera på det... Ska röka en cigg nu o hoppas på att darling börjar närma sig hemmet... ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

GRATTIS VÄNNEN ;)

2008-12-20 @ 08:22:09
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: MiA

GRATTIS PÅ DIN DAG, KRAMIS

2008-12-20 @ 09:21:16
URL: http://mizzraven.blogg.se/
Postat av: Tess ~ CityGirl

Det har hänt en hel del som inte skrivs ut i bloggen.

2008-12-20 @ 10:17:09
URL: http://citygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0