hmmm...

Nu äntligen har jag fått min uppkoppling att palla av att ladda hela blogg.se:s sida så jag kan skriva nåt litet inlägg iaf. Sitter i rummet i Länna utanför Sthlm och filosoferar typ. Ska inte börja köra förrän framåt 6 tiden. Bella brukar ringa vid halv 6 och berätta vad jag ska hämta på vägen ner. Lr ja, jag ska ju hämta ovanför Sthlm på olika flygplatser idag, sen ska jag neråt.

Men klockan är bara kvart i 4 juh, så det är ju ett tag kvar. Blir väl att jag läger mig ner och vilar lite. Får drömma lite om den snö jag bara vill ska försvinna. Här ömsom snöar ömsom solsken. Hur ska vädret ha sig???

Jobbar iaf för tillfället på ett av världens bästa åkerier, enligt mig, och med en otroligt förstående chef. Möjligt att jag kommer att dra mig vidare i arbetslivet framöver, men har helt hans stöd i vilket val jag än gör. Det kändes verkligen jättebra. Så finns där chaufförer där ute med E behörighet som vill köra till Sthlm på ett generöst bolag med bra gemenskap och allt vad det är, så säg till mig så ska jag förmedla er vidare. Om det kommer en dag då jag känner att chaufför är något jag vill vara av resten av mitt liv, så kommer jag gå tillbaka hit. Utan tvekan. Hoppas även jag kan komma hit och köra nån tur emellanåt även fast jag kanske går vidare snart.

Men inget är bestämt. Nån vecka kvar, sen kommer svaret. Ska Hille kanske få en chefsbefattning i framtiden? Lr hamna i den styrningen hon velat så länge??? Missa inte fortsättningen...

Hille - tredje person

Kommentarer
Postat av: susann in køpenhamn

Hej snacka med Linda om att ni kanske kom ,upps joakim vet kanske ej dej ,,men snælla kom hade sett fram i mot det så mycket om ni kom ,,saknar er JU ;)

2008-03-19 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0