Snön hänger i luften...

Ja snö lär det nog bli en del idag... brrr... och kollar man vädret så kommer det komma lite plusgrader och snö OCH regn framöver... suck... Kan inte våren komma nu...

Har fått sova iaf typ 3 timmar i natt. Alldeles för lite, men får stå ut till på måndag då jag ska till läkaren. Ute i stallet och mockade allt klart i morse så bara vatten som ska in i kväll till små liven. Nu har jag placerat mig i soffan för att plugga Nationalekonomi - Mikroekonomisk Teori. Visst låter det inspirerande. Men har tenta på fredag och ligger väldigt mycket efter pga att jag har jobbat mycket och så har Malte varit dålig så det har inte varit mycket skola för mig det senaste. Älskling va då så snäll att ta med Malte till Helsingborg så jag kunde få en dag plugg här hemma och jag ska ta till vara på tiden idag.

Så blir inte så mycket sagt, mer än att jag saknar mina små älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0