Idag kom den...



och jag har börjat mina studier på riktigt nu=) Och det går förvånatsvärt lätt... än....

Har ju ett par dagar att räkna ikapp så det kommer bli studier ikväll och så mycke som möjligt imorgon med. Är barnledig i natt med, Darling stannar i Hbg tills imorgon, så det blir en ganska tidig kväll så det blir mycke sömn nu med=) Va dessutom och red idag med Jeanette. Hon red på Pelle, hennes som står i mitt stall, och jag red på Brunte, ett 27årigt varmblod som står här. Tog en skrittur i skogen på en väg vi trodde ledde någonstans... men not... DEAD END=(

Men det va ganska fint





Imorgon håller vi tummarna för att det inte öser piss från himlen så vi kan rida igen. Denna gången på en annan grusväg vi hittade där det tom fanns hovspår=) DET bådar gott;)

Nä, nu väntar matten igen.....

Miss U my loved ones...




Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, snyyyggt kort! Och jag läste skittur först innan jag såg att det stod skrittur hahaha:)

2011-02-10 @ 10:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0