Jaha... då va det kväll...

Har nu avnjutit grillad fläskfile med potatissallad och vanlig sallad... mums...Handlade en elgrill på Gekås när vi va där igår så vi fick ju inviga den, men med facit i hand så ska man inte ha hela fläskfile bitar på utan skiva den... jävlar vilken tid det tog att grilla... men gott blev det iaf.

 Hittade dock bara en liten pygme bild på en sån elgrill vi inhandlade, men orkade inte fota våran...  haha... fan va lat man kan vara;)

Snart blir det nog dags för sängen så jag kan få röjt mer imorgon och kanske även lite i andra lägenheten. Darling jobbar inte förrän på eftermiddagen så kanske kan få lite bärhjälp från andra lägenheten. Ska ju bara packas ner i källaren här för det känns onödigt att packa upp det när vi klarat oss så länge utan sakerna.

Måste prova igenom mina kläder nu med för jag har ju växt aningen mer. Det har bara sagt tjoff de typ två senaste veckorna... hoppas det stannar av nu lite;) hihi...annars kommer jag bli jumbo;)


Kommentarer
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Ååh tack så mycket! :D

HAha när man börjar grilla så är det verkligen sommar! Älskar att grilla :)

2010-05-26 @ 22:17:49
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0