Hmm...

Känner att jag verkligen vill komma igång med det där jag tyckte va så kuil med bloggen innan, min grava självironi och allmänna humor;)

Känns mest som jag bloggar via MMS nu för tiden när jag fottar något och visst det är väl bra det, men kan ju kanske engagera mig att skriva lite här från datorn med kanske?

Va ju duktig i typ 2 dagar och svarade på kommentarer med men sen gick det bara utför med det med. Tror jag ska komma igång med bloggandet lite först innan jag börjar svara på mängder kommentarer varje dag. Eller....

Ja igång ska jag på något jäkla vänster. Men blir alltid nbågot annat i vägen. Vad vet jag inte riktigt för jag har ju ganska gott om tid på dagarna så borde hinna.... men borde och gör är två olika saker.

Igår loggade jag in på blogg.se och skulle skriva och satt nog med nytt inlägg sidan i typ 10 min... helt tom och kom ingenstans... suck....

Men nu ska jag sova och försöka samla krafter inför morgondagen. Blir en trip till Fegen och om Gekås på vägen hem på söndagen för att lämna igen vårat hemmabio som inte fungerar som det ska...

Sov gott alla sålänge...


Kommentarer
Postat av: Marita

Skriv när du känner för det...:) De där små monstrena som växer inom en har verkligen en förmåga att suga energi....:)

2010-05-15 @ 15:00:35
URL: http://ritamang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0