Dags att göra något...

Fan efter att ha svettats i soffan med en styck katt över halsen så är det nog dags att engagera sig lite. Kom precis ett ösregn ute med, underbart... haha... not...

Ska ner och ta en välbehövd solning idag oxå och sen ett bad med olja och fixa naglarna lite=) det där med röjandets tecken va väl i överkant kanske... har ju inte fått mycke gjort direkt...

Försökte mmsa in en bild som jag fick av Darling innan med, men det vill inte fungera=( och jag som inte har någon kabel till telen i denna lägenheten. Ja ja... Nu ska jag dra mig, blir nog sola först och sen stallet=)


Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: tack desamma :) <33

2010-05-24 @ 17:44:14
URL: http://guldvivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0