hmmm...

Anonym om Saker får ben...:
Skillnad på om personer verkligen snor eller om personen ljuger för att göra sin blogg mer attraktiv. Oavsett så sårar det att skriva sånt..

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 84.217.127.215



Vet inte hur jag skule kunna göra min blogg mer attraktiv av att skriva att saker försvinner??

O hur det kan såra utan att någon är utpekad???

Så om någon snor min väska och jag skriver om det så är det synd om den som har gjort det?? För att jag skriver om det??

Jag hänger inte riktigt med alls här i resonemanget.

Men nu är det ju inte mina saker som har försvunnit utan företagets. Har försvunnit en stötta från bilen med någon gång. Säkert oxå som någon lånat men inte sagt till om och sedan glömt lämna igen. Ganska förargligt när man behöver sakerna och det inte är fulltaligt i bilen. Hade jag haft tid att kola igenom hela bilen grundligt innan avfärd hade jag gjort det, men vad kan man göra åt att det saknas saker så sent på eftermiddagen?? Hmmm... jag vet inte. Jag skriver bara vad som händer i mitt liv och det har hänt så då skrev jag det.

Har aldrig i min blog nämnt var jag jobbar eller något så hur någon kan känna sig riktigt sårad ver jag inte. Tror bara där e ett par på företaget som läser min blogg, men mig spelar det ingen roll. Jag har sagt det till kontoret att sakerna saknas, men va ska dom göra. Blir dyrt om dom ska köpa nya saker hela tiden för att de inte kan få vara kvar i bilen.

Vad jag ville ha fram är att folk gärna får låna, men säga till och lämna tillbaka när dom e färdiga.

Jaja.. ödslar inte min energi mer på sånt som folk inte ens vågar stå för att dom skriver. Har faktiskt ägnat ett helt inlägg åt dig=)

Undrar om min blogg blev mer attraktiv nu???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0