Nu ska det ske!!!!



Gick in och beställde från Halens via Gratisbio och poff så hade jag närmre 500 poäng på mitt poängsaldo. I och me det så kom jag upp över 2000 poäng och kan nu beställa hem nästa presentkort på 700kr. Har ju dessutom hittat mängder med snyggt inne på Nelly så jag funderar på att ta och beställa därifrån med, givetsvis det också via Gratisbio.





Så super man kan kombinera sina shoppingbehov med att samtidigt samla poäng=)

Just nu är dessutom Gratisbio så generösa att dom har en tävling där man kan vinna ett presentkort hos Nelly på 500kr genom att skriva om dom i sin blogg och dessutom så får man poäng på det med. Man får snart poäng på allt man gör=)




Dina ihopsamlade poäng kan du växla in till antingen biobiljetter, som spelpengar på Unibet, som tidningsprenumeration eller presentkort hos välkända butiker.




Så det finns ingen som helst orsak till att du inte ska bli medlem. Det är HELT gratis. Blir du dessutom medlem via dessa länkarna så får du hela 75 poäng i välkomstpoäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0