Snö.... nu?????

Va fan, det är i slutet av Mars och det snöar ute!!! Tydligen har det väl varit bättre neråt landet, men uppe i Sthlm där jag befinner mig för tillfället så snöar det och vägarna kommer bvara så roliga att köra på när jag ska börja min färd neråt...

Va ju iväg och rotade efter byxorna jag har tjatat hål i era huvud om, men dom har ju inte kommit in och erbjudandet som följde med Veckorevyn går ut den 1a... grrr... ja ja, när dom kommer in antingen på JC eller H&M eller något så får jag väl köpa dom till fullpris.

Så i min depression så köpte jag mig fler linnen och en sak till Killen där hemma. Så nu har jag 2 linnen med brottarrygg i färgerna ljusblå och ljusrosa från JC och två linnen från Gina i vitt med tryck och mörkrosa med tryck. Lägger in kort nedan, men dom är tagna med telefonen i lastbilen så dom blev inte vidare bra.

Sedan införskaffade jag en ny mascara, förlimmade lösnaglar (mer skonsamt mot nageln) en bh och mineralfoundation.
Maybelline hade kommit med en ny så jag ska prova den. Sen ska jag införskaffa utan bismuth, men vill testa först om jag överhuvudtaget gillar konceptet mineral...

 







Kommentarer
Postat av: A -*

Hahha yeah :P haha okeh härligt:D något specielt fint :)?

2009-03-27 @ 21:46:29
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A

skitsnygga toppar !

2009-03-27 @ 22:05:18
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0