Så irri..

Ska hitta gamla kommentarer, men kommer inte in bland dom. Jag kan välja typ februari, men när jag klickar för att komma till sida två så får jag upp dom nya kommentarerna.....

IRRI!!!

Jaja... shit happens... Nu ska jag försöka ta på mig lite med kläder och göra mig respektabel för att visa mig bland folk, sen bär det av till Väla, tror jag det blir, där jag ska in på JC oxh se hur deras Crocker jeans sitter nu för tiden. Kom en rabattcheck på 100 kr i veckorevyn som jag tänkte använda därav att jag vill att det ska vara Crocker. Vill ha tag på ett par färgade stuprörsjeans för allt i min garerob e typ svart känns det som.

Hittade tyvärr inga foto och inte heller repotaget som va i veckorevyn på deras hemsida... Men ni får klara er så länge. Nu blir det spegeln för mig i typ 10 min innan det bär iväg.

Have a nice day... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0